27.01.11 22:07

ТИПОВИЙ АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
з приводу якості надання послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення
__________________________________ "__" ________________ 199__ р.
(назва населеного пункту) (дата складання)


СПОЖИВАЧ(І) _____________________________________________ _________
(прізвище, ім'я та по батькові)
_____________________________________________ _____________________

висловлює (ють) претензії ВИКОНАВЦЮ з приводу якості надання
послуг _____________________________________________ ______________
(види послуг)

за відхилення___________________________________ __________________
(види, показники порушень згідно з умовами Договору)
_____________________________________________ _

127.01.11, 22:08

У зв'язку з викладеним вище ВИКОНАВЕЦЬ повинен забезпечити
відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру
плати за ненадані або неякісні послуги та сплатити неустойку
СПОЖИВАЧАМ згідно з умовами Договору.

Інші умови: _____________________________________________ ____
_____________________________________________ _____________________

Цей акт склали
з боку ВИКОНАВЦЯ з боку СПОЖИВАЧА
______________________________ ___________________________
(посада, підпис, прізвище, (підпис, прізвище, ім'я
ім'я та по батькові) та по батькові)

227.01.11, 22:10

Адреса _______________________ Адреса ____________________

Телефон ______________________ Телефон ___________________

СПОЖИВАЧ, що проживає у
будинку, N _______ кв. ____

___________________________
(підпис, прізвище, ім'я
та по батькові)

Примітка. У разі неприбуття в
погоджений термін або відмови представника виконавця підписат

327.01.11, 22:13

Примітка. У разі неприбуття в
погоджений термін або відмови представника виконавця підписати акт
він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як три СПОЖИВАЧІ які проживають у даному будинку, або виборна особа будинкового, вуличного
квартального чи іншого органу самоорганізації населення.